Friday, 15 April 2011

jalan2 day,,

emm,hari nie aq,arol n atie g mellawt nana,,
oppss!!bkn dkt hospital tao,tp kt kdai die,,
da lme xlepak2!!ley gax release tncion..
       ha!!yg lawAknye,ade sowg bdak nie beli air,maklom la bdk sekola kan so nani xamek duet ar
tp dak 2 mcm merayu soh amek duet die!!comey sgt mke die,,sangat suci,bak kate owg,,
heheheh,,,pueh kteowg glax,tp mke die setedy je cm 2!!
      emm,nie lagi satu stori,ade kew sowg mamat nie,konon bajet bagos ar.die engat ley pakse2 kew.cke2 ati die jew soh aq kapel ngan die,,die pke die cpew??da byk kali aq kte xmo,tp die  degil tol.na jgk k aq.
siap bodek cam2 lagi,na bgi phone ar,shooping la,mcm die knal aq jew.
NYAMPAH TOWL,,,
      sO wat yunk terakhir aq juz na kte  yg aq happi hari nie,,tolong nana niage,lpax2 kt giant(mcm xpena g jew)
hahahahahaahhaha,,,,sayang kowg smua..

No comments: